Belka
Niedziela, 28 Kwietnia 2024   imieniny: Waleria, Ludwik, Paweł
Rejestracja Witaj: Gościu, Zaloguj się
 
Belka
 
 

Jak przekonać użytkownika aby nie porzucał rozpoczętych zakupów?

Data publikacji: 2019-04-25, Data modyfikacji: 2019-04-27
A A AWydrukDrukuj  
 
Nie wszyscy klienci wchodzący do internetowego sklepu i dodający produkty do koszyka finalizują rozpoczęte transakcje. Niestety, część z nich z różnych powodów, tuż przed samym zakupem rezygnuje z dokończenia transakcji. Część z nich chce po prostu się porozglądać i zapoznać z dostępną ofertą. Są jednak tacy, którzy chętnie zrobiliby zakupy, ale na ostatnim etapie coś ich zniechęca. Czy wiesz jak temu zapobiec? Creative abstract business marketing and online shopping discount concept: color 3D render illustration of sale word advertisement banner with shopping cart icon on the screen of modern black glossy touchscreen smartphone or mobile phone in the fashion wear shopping mall with selective focus blur bokeh effect Praktyki przedsiębiorców, które najbardziej irytują klientów Osoba wybierająca zakupy przez Internet oczekuje, iż proces ten przebiegnie szybko i sprawnie. Dlatego jeżeli napotka na zbyt wiele problemów pomiędzy wyborem produktów, a finalizacją transakcji – może poczuć się zniechęcona i po prostu zamknąć naszą stronę. Warto dbać o to, aby proces ten przebiegał w miarę sprawnie. Naturalnym jest, że chce się zaproponować klientowi dodatkowe produkty, aby skusić go do zwiększenia wartości zamówienia – należy jednak zachować kruchą równowagę między promocją a nachalnością. Wiąże się z tym kolejna irytująca praktyka, jaką jest nadmierne komplikowanie formularzy zamówień, bądź też wymaganie od klienta rejestracji w naszym sklepie. Większość użytkowników, znużonych takimi praktykami rezygnuje z zakupu i – niestety – odchodzi do konkurencji. Dobre praktyki zachęcające do zakupu Warto mieć na uwadze wyżej wymienione rzeczy i dbać, aby proces finalizacji zamówienia był jak najbardziej przejrzysty i przyjazny dla klienta. Osoba zamawiająca towar przez stronę internetową, robi to po to, aby mieć wygodniej – konieczność przebijania się przez niezliczone strony i rubryczki do wypełnienia może ją zniechęcić. Aby zminimalizować znużenie klienta procedurami zakupu, warto wprowadzić do formularza zamówienia pasek postępu. To proste rozwiązanie, dzięki któremu użytkownik będzie mógł obserwować w jakim miejscu transakcji się znajduje i o wiele wolniej straci nią zainteresowanie. To zmotywuje go do dokończenia jej. Będąc właścicielem sklepu internetowego, warto dbać o swoją wiarygodność. Umieszczone w widocznym miejscu dane kontaktowe firmy, wzbudzą zaufanie i zwiększą poczucie bezpieczeństwa. Również w przypadku problemów z realizacją zamówienia, umożliwią szybki kontakt ze sprzedawcą. Zadbaj o dobrą reklamę Mimo najlepszych starań, zawsze pozostanie jednak odsetek klientów, którzy zrezygnują z zakupów na ostatnim etapie. Jak do nich dotrzeć? Dobrze jest trzymać rękę na pulsie i sprawdzać nowinki w dziedzinie marketingu internetowego. Niedawno wyszło na rynek narzędzie Feedink, które ułatwia zarządzanie plikiem produktowym naszego sklepu. Dzięki niemu, mamy bezpośredni wpływ na modyfikowanie reklam jakie są wyświetlane np. w mediach społecznościowych czy za pośrednictwem wyszukiwarek internetowych. Możemy wiec na bieżąco reagować i jeżeli zauważymy, że np. sporo osób porzuca koszyk z konkretnymi produktami – możemy za pomocą kilku kliknięć w Feedink nałożyć na nie promocje – które od razu będą widoczne w reklamach.

Pełna treść wiadomości na: bloog.pl/?p=995
biblioteka-pajeczno.bloog.pl, Źródło artykułu: biblioteka-pajeczno.bloog.pl
 
Komentarze
Brak komentarzy, Twój może być pierwszy!
Autor:
Kod z obrazka:
Puste pole z komentarzem
Puste pole z podpisem
Wyszukaj
 
Kreska
Dodaj artykuł
Najnowsze komentarze
 
    Kreska
     




    Brak sond
     
    Newsletter
    Bądź na bieżąco z nadchodzącymi imprezami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.
     
     
    pajęczański

    Powiat pajęczański - powiat z siedzibą w Pajęcznie w województwie łódzkim (na pograniczu wyżyny Małopolskiej i Niziny Wielkopolskiej). Został reaktywowany w wyniku reformy administracyjnej przeprowadzonej w 1999 roku. Powiat obejmuje gminy: Działoszyn, Pajęczno, Kiełczygłów, Nowa Brzeźnica, Rząśnia, Siemkowice, Strzelce Wielkie, Sulmierzyce.

    Obszar jest przyjazny turystom w każdym wieku i stopniu sprawności. Szczególnie zadowoleni będą Ci lubujący się w pieszym przemierzaniu nowych miejsc. Rowerzyści też nie mają prawa narzekać. Do ich dyspozycji oddano aż 4 szlaki najeżone zabytkowymi budowlami – Rezerwatów Przyrody, Jury Wieluńskiej, Przełomu Warty przez Wyżynę Wieluńską oraz Kurhanów Książęcych. Jeśli komuś to nie wystarczy, może wybrać się do rezerwatu geologicznego Węże. W tamtejszych jaskiniach można spotkać nietoperze.   

     

     

    Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola